Kas yra paspirtuko gnybtas?
Profesionalus paspirtuko gnybtas laiko vairo ir šakės jungtį. Užsukus gnybtą, jis užtikrina, kad vairo ir šakės jungtis nejudės, kai važiuosite.
Gnybtai būna skirtingų dydžių, priklausomai nuo naudojamų varžtų skaičiaus: viengubi, dvigubi, trigubi ir keturgubi. Tačiau viengubi gnybtai paprastai nenaudojami triukiniams paspirtukams. Visada svarbu pasirinkti tinkamą gnybtą su tinkamu skersmeniu, kad būtų užtikrintas suderinamumas. Dažnai techninė specifikacija ar vadovas nurodo, kokio dydžio gnybtą reikia pasirinkti.
Standartiniai ir didesni gnybtai
Gnybtai būna standartiniai ir didesni pagal vidinį skersmenį. Standartiniai gnybtai turi 32 mm vidinį skersmenį ir tinka standartiniams vairo skersmenims. Didesni gnybtai turi 35 mm vidinį skersmenį ir tinka didesniems vairo skersmenims. Tačiau naudojant vidinį šimą, kai kurie didesni gnybtai gali būti pritaikyti ir standartiniams vairo skersmenims.
Kas yra SCS gnybtai?
SCS (standartinis suspaudimo sistema) gnybtai turi integruotą suspaudimo mechanizmą, kuris atlieka tiek gnybto, tiek suspaudimo funkciją. SCS gnybtai būna trigubi ir keturgubi, jie žinomi dėl lengvo priežiūros ir stabilumo tarp šakės ir vairo. Su SCS gnybtais negalima naudoti vairo su plyšiu, nebent turite adapterį. Naudodami SCS, sumažinate vairo lūžio riziką ir galite reguliuoti aukštį be poreikio kirpti plyšio.