Vairo kolonėlės - HEADSETS

Paskelbė Justas Visockis 2020/11/29 0 Komentarai

Vairo kolonėlės - STUNT SCOOTER HEADSETS

Jei norite sužinoti apie vairo kolonėles triukiniams paspirtukams, pirmiausia turite būti pasiruošę atlikti dabar beveik pamirštą veiklą – skaitymą.

Vairo kolonėlė leidžia pasukti vairo ir šakės jungtį. Vairo ir šakės komponentai yra sujungti, todėl jie sukasi vienu metu. Vairo ir šakės sukimosi kampas gali siekti net 360⁰. Palyginti su dviračiais (kelioniniais, kalnų, miesto) ar įprastais paspirtukais, vairo kolonėlės triukiniuose paspirtukuose patiria didesnį stresą. Tai susiję su tuo, kad 360⁰ sukimosi manevras yra populiarus ir dažnai atliekamas triukas (pvz., barspin, tailwhip).

Triukinių paspirtukų vairo kolonėlės turi tas pačias matmenų normas kaip ir BMX dviračių vairo kolonėlės (1 1/8").

Vairo kolonėlių tipai

a) Vairui su sriegiais
Tai paprastos vairo kolonėlės, naudojamos pigiuose paspirtukuose su sriegiuotomis šakėmis ir standartinėmis vairo kolonėlių jungtimis.
Vairo kolonėlės su sriegiu dažniausiai pagamintos iš plieno ir naudojančios rutulinius guolius. Jų veikimas nėra toks sklandus ir tylus kaip be sriegių vairo kolonėlių.

b) Be sriegių standartinės vairo kolonėlės
Be sriegių standartinės vairo kolonėlės panašios į sriegiuotąsias, tačiau turi tam tikrą viršutinį dangtelį, leidžiantį naudoti be sriegę šakę. Šios vairo kolonėlės nėra labai paplitusios. Jos naudojamos su be sriegių šakėmis ir standartinėmis deck'ų vairo kolonėlėmis.

c) Be sriegių integruotos vairo kolonėlės - naujausias ir populiariausias pasirinkimas
Tai dažniausiai naudojamas vairo kolonėlių tipas. Be sriegių integruotos vairo kolonėlės naudojamos su pramoniniais guoliais, kurie paprastai būna visiškai uždaryti. Dangteliai dažniausiai pagaminti iš aliuminio. Šios vairo kolonėlės turi labai sklandų ir tylų veikimą net tada, kai suspaudimo sistema yra maksimaliai įtempta. Be sriegių integruotos vairo kolonėlės naudojamos su be sriegių šakėmis ir integruotomis vairo kolonėlėmis. 

Kaip prailginti vairo kolonėlės tarnavimo laiką

  1. Vairo kolonėlė turi būti visada tvirtai pritvirtinta.
  2. Venkite situacijų, kurios gali leisti vandeniui patekti į vairo kolonėlę (nevažiuokite šlapiomis sąlygomis).
  3. Laikykite vairo kolonėlę švarią. Tai mechaninė dalis, todėl ją reikia kartas nuo karto valyti. Vairo kolonėlė reikalauja priežiūros!
  4. Suspaudimo sistemos dugnas turi būti visiškai lygus. Kalbant apie HIC ir IHC suspaudimo sistemas, suspaudimo sistema turi būti visiškai tiesi. SCS sistemos atveju, SCS dugnas turi būti visiškai lygus. ICS sistemos atveju, vairo vamzdžio dugnas turi būti visiškai tiesus. Tai reiškia, kad jei norite sumažinti vairo dydį, turite tai atlikti labai tiksliai. Nelygus suspaudimo sistemos paviršius gali sugadinti vairo kolonėlės guolius.
  5. Nerekomenduojama skolinti savo paspirtuko kitiems. Jie gali sverti 30 kg daugiau ir turėti visai kitokį važiavimo stilių.

Kaip pasirinkti tinkamą vairo kolonėlę

  1. Reikia žinoti, ar jūsų deck'as turi integruotą, ar standartinę vairo kolonėlės jungtį.
  2. Reikia žinoti, ar turite sriegiuotą, ar be sriegę šakę.
  3. Skirtingų prekių ženklų deck'ai ir vairo kolonėlės tarpusavyje yra suderinami.
  4. Naudojamo vairo tipas neturi įtakos vairo kolonėlės pasirinkimui. Tik deck'as, šakė ir suspaudimo sistema lemia, kurią vairo kolonėlę reikėtų pasirinkti.

Palikite komentarą